Виявлення та протидія шахрайським операціям – одне з ключових завдань усіх міжнародних платіжних систем. Безпека онлайн-платіжних транзакцій відстежується безліччю систем на різних рівнях та етапах проходження платежу.
Міжнародні платіжні системи Visa та MasterCard є найбільшими фінансовими організаціями, що координують платіжні потоки світу. Вони розробляють та впроваджують технології, встановлюють та рекомендують стандарти карткової безпеки, безперервно їх доповнюючи.
Антифрод-системи (від англ. "fraud" - шахрайство) різних банків-еквайєрів, завдяки комплексному контролю та обміну даними з іншими банками, викривають сотні злочинних, шахрайських угруповань, що працюють у різних країнах світу і здійснюють злочини з використанням платіжних карток. Моніторинг та антифрод-контроль проводяться в автоматичному та ручному режимах.
Сайт зацікавлений надавати максимально якісні послуги для обслуговування вашої подорожі, але не може впливати на рішення платіжних систем. Відповідно до політики боротьби з шахрайством, ми виконуємо всі необхідні вимоги щодо протидії махінаціям. Як і будь-яка інша організація, що працює з прийомом оплат, особливо в секторі e-commerce, наш сервіс намагається скоротити ризики та забезпечити контроль руху коштів, максимально раннє виявлення ознак шахрайства та оперативне реагування на будь-які підозрілі випадки.
Типові причини, коли транзакція може бути розцінена антифрод-фільтрами як підозріла:
Онлайн-оплата здійснюється не в тій країні, де випущено банківську картку платника.
Карта значиться у «чорному списку» антифрод-систем.
Платіжною системою заблоковано прийом карток, випущених у певних країнах. Як правило, це деякі країни Азії, Африки, Латинської Америки та інших, де за даними міжнародних статистичних звітів зафіксовано максимальну кількість ризиків та злочинів із банківськими картками.
Інші причини, чому банківська картка може бути прийнята до оплати.
Як різні антифрод-системи реагують на підозрілі випадки:
після введення карткових даних картка автоматично блокується антифрод-фільтрами, якщо не відповідає умовам налаштувань. На екрані зазвичай виникає причина помилки;
платіжна система блокує спробу платежу без пояснення причин підозри;
адресує платнику email з проханням документально підтвердити володіння карткою, вказаною під час оплати;
пропонує платнику пройти нескладну онлайн-перевірку, щоб переконатися, що він справді є власником банківської картки.
Документальне підтвердження володіння карткою
Користувач, чия карта викликала підозру при спробі оплати, може отримати email подібного змісту:
Наша автоматична система ідентифікації спроб шахрайства (anti-fraud-control) визначила високий ризик цієї транзакції. На жаль, поки що ми не можемо виписати ваш квиток. Для успішного придбання квитка, будь ласка, підтвердіть правомірність використання банківської картки.
Документи, необхідні для підтвердження успішної оплати:
1. Копія першої сторінки паспорта власника картки.
2. Копія лицьової сторони пластикової картки, з якою відбувалася оплата.
Ви можете приховати цифри номера картки, крім останніх 4 цифр, які мають бути чітко помітні.
Технічні фахівці проаналізують інформацію для подальшого оформлення та виписки квитка.
Всі ці дані знищуються негайно після розгляду.
Просимо вибачення за доставлені незручності.
Після отримання вищезгаданих підтверджуючих документів, при успішному проходженні контролю, транзакція буде успішно проведена.
Якщо платіжна система відхиляє докази, про це буде повідомлено Покупцю, бронь анулюється, місця (або інші заброньовані послуги) повернуться до загального продажу. Те саме відбудеться, якщо Покупець не надішле запитані документи. У разі, якщо квитки (або інші послуги сайту avtocruiz.kr.ua) для вас актуальні, рекомендуємо вам повторно створити бронювання та здійснити оплату іншим методом або використовувати іншу банківську картку.